اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| جزیده: ساعت 11 شب تصمیم گرفتیم برای برد به میدان بیاییم

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: ساعت 11 دیشب تصمیم گرفتیم که امروز برای برد وارد میدان شویم.

لیگ برتر والیبال| جزیده: ساعت 11 شب تصمیم گرفتیم برای برد به میدان بیاییم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عظیم جزیده پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال شهرداری گنبد مقابل خاتم اردکان در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: ما شب گذشته ساعت 23 تصمیم گرفتیم که برای برد وارد میدان شویم. پیش از این قرار بود من از ترکیب جوانانم استفاده کنم، اما دوست داشتیم برنده واقعی باشیم.

وی ادامه داد: برد خیلی خوب است و دوست داشتم شخصیت تیم مان بالا باشد. سرنوشت تیم خود را به دست سه تیم بالای جدول خواهیم سپرد. اگر می باختیم سرنوشت مان دست یک تیم می افتاد که نمی خواستیم اینگونه شود. 

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: با وجود اینکه دو بازی آخر ما جنبه تدارکاتی داشت، اما بازهم برای برد به میدان آمدیم. شاگردانم را از جریان بازی دور نکردم. با تمرکز بالا بازی کردیم و از همه بازیکنان جوان هم استفاده کردم.

جزیده خاطرنشان کرد: تا کنون که لیگ را سورپرایز کردیم و امیدوارم یک اتفاق دیگر هم رخ دهد تا بتوانیم ذهنیت هایی را که در مجموعه شهرداری ایجاد کرده بودیم تا مستحکم کنیم. پیروزی امروز و صعود به پلی آف را به مردم ترکمن صحرا و شهر گنبد تبریک می گویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول